Friday, October 5, 2012

HAPPY ANNIVERSARY 4TH YEAR





Salam di pagi Jumaat yang indah dan mulia ini, ya allah ku bersyukur ke hadrat illahi kerana mengizinkan lagi diri ini di pinjamkan kepada dunia ini untuk menjadi isteri kepada En.Somi saya. Tanggal 5/10/2012 genapla usia perkahwinan kami yang ke-4, bersyukur dengan rezeki yang telah dikau berikan kepada ku dan menjadi penjaga amanah kepada Najihin.

Ku berdoa agar ikatan ini kekal hingga hujung nyawa. Abang terima kasih sudi menjadi suami kepada diri ini, sudi berkenalan dengan saya sejak di zaman bangku sekolah lagi. Lama kite berkawan sejak tahun 1996...hahahha teringat time sekolah kan abang??sayala jadi mangsa jika ada kelas PENDIDIKAN SENI, tangan inila yng akan menolong beliau menyiapkan homework...x derla pandai mana melukis , cuma minat tu mengalir dalam diri ni.

Sungguh ku x sangka jodoh kite hingga ke jinjang pelamin, igtkan hanya sekadar bermain bersama pokok sena, rupanyer terkena juga madu bunga ye bang?hahhaha....dah ku cuba tolak ke tepi tpi kau ttp ada setia menanti...itula orang tua kata kalo jodoh x kan kemana.....sekarang semua dah terbukti....tpi ku bersyukur mempunyai seorang suami yang cukup memahami isi hati ini...terima kasih abang.

Bile di lihat kembali photo2 lama ni tersenyum sendiri, saat di ijabkabulkan oleh USTAZ KAMARUDDIN...cepatnyer masa berlalu...perasaan dah tentula seram sejuk ye bang...takutnyerla kalo lafaz sampai 3 kali...alhamdulillah sekali lafaz jerk...KINI KU bergelar menjadi ISTERI kepada mu abang...dan kini setelah 4 tahun kiter mengharungi suka duka sebagai SUAMI ISTERI ku bahagia bersama anak tersayang....NANJE G-HIN IBU.





HAPPY ANNIVERSARY 4TH YEAR






No comments: