Wednesday, December 7, 2011

APAM DOT2 ORDER DARI FIFI

Hari ni baru nak updated N3 tuk tempaahn yang di order kawan sekerja saya dulu.Apam polka dot again!!!!!!!Thnks Fi sbb sudi order dengan aku yerk....Sorry hari tu patut dpt jumpa ko tpi g-hin plak tido ,so terpaksala en Uper aku yang dpt hantar ke kamu.

Fifi order apam ni saja katernyer tuk meramaikan lagi hidangan masa celebrate besday die dan juga en SOmi nyer x silap saya..HEPI BEDAY BOTH of u..YANG KE???hehhehe x yahla mention nanti takut npk ko tua la fi...hahahha..x derla yang penting ko ttp cantik putih macam cina..

GeramMmmm!!! tgk kemontokssskan apam yang Ct buat kali ni...harap2 kamu sekeluarga berpuas hati n seronok menjamahnyer yer fi.

Ini semua berintikan Blueberry dan kaler2nyer atas permintaan tuan badan....mula2 fifi mintak kaler orange + biru ...tpi die berubah hati bile CT masukkan Pic dekat blog apam yang berwarna seperti di ats...maka terhasilla apam yang berwarna sedemikian..SAYA SUKA KALER purple + hijau tu ..sungguh menarik hati saya tau.

No comments: